środa, 13 kwietnia 2016

Wiosna


Cześć!

Dzisiaj byłam na sesji wiosennej, która była naprawdę udana i jestem dumna ^^
Jest 'beztwarzowo'', ponieważ... nie byłam zbyt pewna co do swojego wyglądu.

Za wiele się u mnie nie zmieniło, ale jednak trochę.

Pamiętacie, jak mówiłam, że w tym semestrze wezmę się do nauki?
Udało się!
Co prawda - nie chwal dnia przed zachodem - jeszcze nie koniec roku szkolnego, ale zapowiada się naprawdę dobrze ^-^ Na koniec wypadają mi dwie czwórki, a w I półroczu było ich sześć.

Moja 'działalność' na Wattpadzie znacznie wzrosła. Zyskałam czytelników, co daje mi naprawdę dużą motywację do dalszego pisania. Pisanie moich głupot (czyt. Fan Fiction) sprawia mi radość oraz mogę opisać swoje wymarzone życie przez dziewczynę o innym imieniu. To jest naprawdę niesamowite - opisujesz to, co chcesz przeżyć jak ci się żywnie podoba.

Doceniłam bardziej album 5 Eda Sheerana, którego niestety nie ma w sprzedaży. Spróbujcie sobie wyobrazić ten ból...
Moje ulubione to Sofa, Little Bird, One Night, Cold Coffe i Autumn Leaves. Koniecznie posłuchajcie!
Spotify ← polecam :P

Może przejdźmy do zdjęć ^^










Nie wiem, jak Wy, ale ja już zupełnie czuję wiosnę. Zdjęć nie ma dużo - gdyby była ich masa pewnie byście się znudzili ^^

A Wam jakie piosenki przypadły do gustu? Chętnie się dowiem, bo całe życie szukam czegoś nowego ^^
Czujecie już wiosenny klimat? :)

- Moe

PS. Znalazłam jeszcze koty.
O tak, KOTY.






17 komentarzy:

  1. Cudowny blog ♡
    zapraszam http://jessby89.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! :)
    Szczególnie pierwsze jest mega. Szkoda, że beztwarzowe.
    Ja też czuję już wiosnę.
    Wiesz uwielbiam czytać Twojego bloga, piszesz tak od serca! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ^^ Starałam się jak mogłam :)
      Miło, że ktoś dostrzega, że szczerze piszę ❤

      Usuń
  3. super zdjęcia ;)
    mimo ze rok szkolny sie jeszcze nie skończył gratulujemy poprawy ocen :D
    nasz blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana koszula :) https://start-afire.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kotami. Gratuluję mniejszej ilości czwórek. To jest postęp i motyw do dumy!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja też czuję wiosnę <3 Szczególnie jak jest ciepło na dworze, czyli na przykład teraz. Super zdjęcia :D 5 jest do kupienia tylko na oficjalnym sklepie Eda (http://store.edsheeran.com/uk) za 15$. Może kiedyś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia:)
    http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia
    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ładnie wyszłaś!
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, piękne zdjecia!
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;)) Moja skóra też poczuła już wiosnę ;) Jestem przepełniona energią i chyba tak już pozostanie do jesieni :D ( przynajmniej )

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Chciałbym Ciebie poinformować, że Twój blog został zgłoszony przeze mnie do LBA!

    Szczegóły u mnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle, tylko 2 czwórki :) fajne zdjęcia.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle, tylko 2 czwórki :) fajne zdjęcia.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń