sobota, 5 marca 2016

Tam, gdzie pasja.


 Pasja nie zawsze musi być wieczna. Pasja nie zawsze musi być od początku naszego życia, aż do jego końca.
 Pasja może trwać dziesięć lat, może trwać dwa lata, albo całe nasze istnienie...

 Moja historia zaczęła się, kiedy miałam 8 lat. Zapisałam się do chórku, do którego chodziły wszystkie moje koleżanki, więc musiałam i ja.
 Dopiero po roku przywiązałam się do tego miejsca. Pokochałam to, co robiłam i sprawiało mi to niesamowitą satysfakcję. Nie dość, że mogłam się rozwijać, to poznałam jeszcze cudownych ludzi. Wyjeżdżaliśmy na wiele kolonii, organizowaliśmy wycieczki, na których naprawdę czułam, że żyję.
 Niedawno sobie zdałam sprawę, jak bardzo ukształtowało to mój charakter ♥ .
Niestety, chór się rozpadł - teraz zostały tylko małe jednostki, które z muzyką zostały same.


 Aktualnie dużo, naprawdę dużo śpiewam. Sprawia mi to niesamowitą radość, chociaż wiem, że daleko mi do perfekcji. Moim zdaniem, aby muzyka stała się hobby nie trzeba umieć śpiewać, czy grać - wystarczy kochać ją całym sercem.

Moje zainteresowanie nią daje mi szczęście. Nigdy nie odczuwałam tak wielkiego przywiązania do niczego innego, a próbowałam:

- tańca,
- plastyki (ogólnie rysunku),
- pisarstwa,
- projektowania mody (tak, kupowałam szkicowniki Top Model, które teraz wypełniają jedno, wielkie pudło; traktowałam to bardzo poważnie i każde pieniądze wydawałam na to).

 Do wszystkich tutaj wymienionych wracam, kiedy mam na to ochotę. Czasami potańczę, porysuję czy napiszę jakąś 'wybitną' powieść.

 Wiecie, kto mnie motywuje?
Tak, to Ed Sheeran.

Możliwe, że ktoś z Was czytał jego książkę 'Graficzna podróż'. Opisuje w niej całą swoją ciężką drogę do tego, co jest teraz. Nawet pojawił się w 'Wiedzy bezużytecznej', i to niejednokrotnie, proszę bardzo:






'Ed Sheeran

Ed Sheeran jest rudy i nie świeci urodą, ale osiągnął większy sukces niż Rihanna w ostatnim roku. To dowód na to, że nie liczy się wygląd, tylko pasja.' 







Za to polubiłam 'Wiedzę bezużyteczną' jeszcze bardziej! ^^
Wreszcie pokazała coś mądrego naszym obywatelom :D

Otóż to - Sheeran spał pod mostem, opuścił rodzinę, podążając za pasją...
Nie przejmował się krytykami - tak napisał w swojej książce, podziwiam go za to, jak i za wszystko inne.

Mamy jeszcze dużo czasu na odkrycie tego, co chcemy robić. Niektórzy natomiast tego nawet nie szukają, ani nie potrzebują...

Pasja nie musi zostać z nami przez całe życie. Ważne, aby dawała nam radość wtedy, kiedy przywiązaliśmy się do niej najbardziej. 

Można mieć wiele zainteresowań i kochać je równie mocno. 

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał :)

Jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa, czym Wy się interesujecie ^^
Czekam na kreatywne komentarze! ^u^

Przy okazji, założyłam sobie konto na Instagramie, nazywam się miuurie, jeśli chcecie, możecie mnie zaobserwować :3

Niech muzyka będzie z Wami!

- Moe Cat

31 komentarzy:

  1. Ed Sheeran ma świetną muzykę!! Coś pięknego! Zapraszam - BUTNICZKA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post, również lubię piosenki tego wokalisty
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim takim idolem jest aktorka. O niej napiszę jutro na poście ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, przez nasz pasje jesteśmy od razu szczęśliwsi, jakoś dwa lata temu znalazłam swoją, chociaż dopiero teraz odczuwam, jak bardzo jest dla mnie ważna. Nie czytałam jego książki. Nie miałam pojęcia, że przeszedł przez takie rzeczy! W takim razie, muszę po nią kiedyś chwycić. Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jego książkę ♥ Jest cudowna, mówię Ci!
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)) Moe

      Usuń
  5. Moją pasją jest pisanie, fotografia, książki. Kiedyś było też rysowanie ale jakoś straciłam chęci, bardziej przemawia do mnie wylewanie swoich uczuć za pomocą literek niż obrazka :)
    Świetnie napisany post! ♥
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podziwiam ludzi, którzy konsekwentnie realizują swoje cele- bez znaczenia czy chodzi o muzykę, malowanie, czy naukę. Ważne by robić to co się kocha :)
    zgrałyśmy się z postami, u mnie też o motywacji ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, pasja może być na krótką chwilę i na dłużej. Moje pasje się zmieniają ale pasja do filmów została. :D Nie czytałam tej książki, może kiedyś się skusze :D Mój blog :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Najważniejsze to robić to co się w życiu najbardziej kocha :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Och my GOOOD! Kocham Eda <3 Zapraszam cię na mojego bloga to się lepiej poznamy ;) Będę tu na pewno często zaglądać i czekam na kolejny post <3

    Z poważaniem xD
    d-y-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, czytałam książkę, słuchałam wszystkich piosenek. Interesuję się rysunkiem, malarstwem (ogólnie sztuką) i mam profil na instagramie gdzie wstawiam zdjęcia moich rysunków. Moją pasją jest też blog. Bardzo lubię pisać.
      Obserwuję <3

      Usuń
    2. Ojej! Łączmy się, Sheerios ♥♥♥

      Usuń
    3. A tak w ogóle to szukam nowych "znajomości" więc jakbyś miała ochotę to możemy pogadać na fb czy coś ;)

      Usuń
    4. Oke, instagram jest jak najbardziej ok :D

      Usuń
  10. Pamietam tobytKtoeanie na poważnie top model kiedy wszytakie dziewczynki chciały być projektantkami mody ;)
    Ja niegodziwe nie śpiewam i niech tak zostanie , bo... Bo nie mam po prostu do tego talentu xD
    Ale pasje trzeba rozwijać - pamietam jak rok temu postanowiłam portretować na poważnie pierwsze bazgroły były wręcz przerażajace a teraz to nawet wyglada ;-)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że znalazłaś swoją pasję ;D Ja na razie idę w stronę sztuki, głównie szkicowanie i fotografia ale to bardziej zainteresowania ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Pasja to coś naprawdę pięknego ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądry post, świetny wygląd bloga. Cieszę się, że znalazłaś pasje, bo to naprawdę coś ważnego. :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądry post, świetny wygląd bloga. Cieszę się, że znalazłaś pasje, bo to naprawdę coś ważnego. :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W O W ! Nie myślałam że Ed przeszedł taki kryzys, ze tak to ujmę. Koniecznie muszę przeczytać jego książkę :) Dziękuję ze świetnego posta :)

    nati-welcometomyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam śpiewać,bardzo też lubię Eda;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tam wieloma rzeczami sie interesuje np modą, muzyką , sztuką, podrozami i fotografia i jest mi z tym dobrze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny blog, na pewno zajrzę na instagrama :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega! Świetne:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie Eda! Moim zdaniem pisze piekne piosenki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię śpiewać i tańczyć, oraz chciałabym zostać wolontariuszem w schronisku :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze marzyłam, aby pomagać zwierzętom w schronisku :))

      Usuń
  23. Brzydki nie jest. Ed ♥

    Zapraszam do siebie -> http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń