niedziela, 20 marca 2016

Taka sobie przyjaźń.


 Cześć, ludziki!

Dzisiaj mam taką 'kreatywną' noc, gdyż napisałam już rozdział na Wattpadzie, a teraz zabrałam się za posta! Nie było mnie ponad dwa tygodnie, więc warto nadrobić ^^

 Nie wiem, czy ktoś z Was ma przyjaciela albo przyjaciółkę, ale ja mam!

Nazwę ją... Star. Star, ponieważ tak ma na imię bohaterka pewnej kreskówki, która bardzo mi się z nią kojarzy :)

 Ja i Star poznałyśmy się na podwórku. Pamiętam, jak jechała na rolkach w swoim kasku z delfinami i krótkich włosach.

 Nie wiem dokładnie, co było dalej. Nasza znajomość rozwijała się i rozwijała. Było czasem gorzej, czasem lepiej - mój charakter wtedy był fatalny i żałosny, przez co często się kłóciłyśmy. Dzięki tej przyjaźni nauczyłam się dystansu do siebie. Może nie całkowitego, ale już naprawdę o wiele większego. 

 Star uwielbia bajki. Uwielbia o nich opowiadać, rysować i je oglądać. Kiedyś to ja mówiłam dużo więcej - a ona była słuchaczem. Uświadomiłam sobie, że ona nauczyła mnie czasami milczeć, a samej słuchać. Kiedy opowiada o najnowszych przygodach Jake'a i Finn'a z Pory na Przygodę, śmiesznych momentów z Gumbolla to jest mi naprawdę miło.  

 Połączyło nas to, że jesteśmy... inne.
Ona - zrównoważona i spokojna, grzeczna uczennica, która ma dwóch braci i wielkiego psa.
Ja - głośna i robiąca 'wiochę', odwalająca wszelkie sprawdziany na wieczór przed nim, jedynaczka z królikiem. 
 Ja lubię śpiewać, ona rysować. Ja chodzę spać o 1:00, ona o 22:30. Ona ma zawsze czysto, mnie do porządku trzeba zmusić. Ona ma niebieskie oczy, ja brązowe. 
 Mimo to moja mama uważa, że wyglądamy jak siostry ♥ <dzięki, mamo!>
 Nasza przyjaźń nie opiera się na robieniu sobie zdjęć i wstawiania ich na Facebooka, informując wszystkich, jakie to my 'Byfyfy' nie jesteśmy. 
 Połączyło nas to, że... w wielu aspektach jesteśmy takie same.
 Kupujemy sobie takie same bluzki ze śmiesznymi napisami.
 Szipujemy te same pary.
 Kiedy oglądamy bajki jesteśmy cicho, aby niczego nie przeoczyć. 
 Lubimy gadać o niczym, chodzić do Biedronki bez celu. 
 Chodzimy na długie spacery, podczas których czasami dużo się dzieje.

Wiele nas łączy, wiele różni. 
Ale i tak ją bardzo kocham ♥

--- 

A Wy, macie przyjaciela albo przyjaciółkę? ^^ Taką bratnią duszę? :)
Koniecznie napiszcie ^u^ 
Jeszcze raz zapraszam wszystkich na mojego Instagrama - miuurie 
Sporo tam dodaję! ^^

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! :)

- Moe Cat 

17 komentarzy:

  1. świetny post :)

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuu! Uwielbiam czytać takie wpisy naprawdę :) Uśmiech na buzi i tysiące obrazków z moimi przyjaciółmi :))
    Świetna robota :P :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super post :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie takie przyjaźnie są najlepsze. Nie są przymusowe tylko czyste i piękne. Ogólnie to zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję, też tak uważam ^^ Bardzo mi miło :)

      Usuń
  6. Mam taką osobę, może i nie spędzam z nią każdej wolnej chwili, ale wiem, że zawsze mogę na nią liczyć! Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna... Historia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze ci takiej przyjaźni :)
    http://sweet-life-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mam takiej prawdziwej przyjaciółki...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze przyjazni, ja wole od zawsze mieć przyjaciół niż przyjaciółki tak samo jesli chodzi o kolezenstwo :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - dopiero zaczynam, to duża motywacja <3 na pewno zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie i moją bff, ktoś już kilka razy pytał czy jesteśmy siostrami (i to był nieznajomy!)
    Może to lepiej że przyjaciele się od siebie różnią. Ja też tak mam i sądzę, że wtedy jest ciekawiej, bo jest więcej do pogadania:)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka przyjazn to wielkie szczescie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki przyjaciel to skarb. Zawsze można z nim pogadać :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, bardzo przyjemnie się czyta. Cudnie jest mieć taką przyjaciółkę. Zapraszamy do nas.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak czytam Wasze komentarze od razu wkrada się uśmiech na moją twarz ^^

      Usuń
  15. Super post! :)
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń