piątek, 19 lutego 2016

Parę rozwiniętych (?) faktów o mnie.


 Witam w kocim zakątku!

Dzisiaj podam wam kilka rozbudowanych faktów o mnie.

1. W 50% jestem homofobem. Niestety. Mam taki status: Toleruję, ale nie przepadam.  Po prostu nie jestem w stanie się do tego w jakiś sposób przekonać... Jedyne, co mi się wydaje normalne, to związek między płciami. Rozumiem, że miłość nie wybiera, ale... kiedy zobaczyłam 'tęczowe avatary' na Facebooku, lekko się przeraziłam. Czy naprawdę musimy ogłaszać swoje zamiłowanie do homoseksualistów nawet przez ustawianie sobie tęczy na twarzy?!

2. Jestem bardzo naiwną osobą, przez co dawałam się oszukać i ośmieszyć przed wieloma osobami. Kilkakrotnie byłam ofiarą przemocy internetowej oraz obiektem wyzwisk. Powoli się uczę, jak dawać sobie z tym radę, z kim się zadawać a z kim nie, ale... to naprawdę trudne. Proszę, nie wyśmiewajcie się z kogoś w internecie i w 'realu'. Jeśli widzicie, jak ktoś to robi, zróbcie coś. To, co ta osoba czuje, jest naprawdę potworne.

3. Bardzo lubię samotność. Po dniu spędzonym w szkole uwielbiam zaszyć się w swoim pokoju i siedzieć w nim cały dzień. Nie oznacza to, że nie jestem osobą towarzyską. Bardzo lubię przebywać z ludźmi, ale ogromne znaczenie ma, z jakimi.

4. Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki. Uwielbiam wszystkie, ale to wszystkie piosenki Ed'a Sheeran'a. Lubię też 'Bars and Melody' (a właściwie ich kocham), Shawn'a Mendes'a, Adele, Rihannę, Hoziera i jeszcze kilku wykonawców. Nie słucham niczego 'polskiego'.

5. Przez 6 lat żyłam bez telewizji, gdyż moja mama uznała, że ona ogłupia. Jedyne, do czego miałam dostęp to bajki na DVD, puszczane z płyt. Do tej pory w ogóle nie oglądam telewizji, u mnie w domu jest ona puszczana niezwykle rzadko. Pamiętam, że całe dzieciństwo spędziłam na oglądaniu 'Scooby Doo', którego kocham do dziś (głównie animacje 2003 - 2008r.).

6. Jestem jedynaczką i bardzo tego żałuję. Chciałabym mieć starszego brata, który uczyłby mnie jak grać w nogę... Tak, wiem, może to dziwne, ale oddałabym wszystko, aby tak było. Wiem, że wszyscy marudzą, jak mają rodzeństwo, ale... mi naprawdę tego brakuje.

7. Jestem dzieckiem szczęścia. W 2014 roku w styczniu przeżyłam wstrząśnienie mózgu, którego sprawcą była dyrektorka mojej szkoły. Tak. DYREKTORKA MOJEJ SZKOŁY. Dwa razy zwichnęłam kostkę, rozcięłam brew, podbiłam oko, kolczyk mi wszedł do ucha... Jak przygody, to tylko ze mną!

8. Jestem bardzo nieogarnięta. Kiedyś jechałam do galerii, w autobusie okazało się, że zapomniałam pieniędzy. Wracałam dłuuugą drogę, a wtedy padał śnieg i było strasznie zimno. Okazało się, że portfel był cały czas w plecaku. Po drodze złapała mnie mama i bardzo na mnie nakrzyczała, że się za cienko ubrałam i kazała mi wracać do domu. Znowu.
 Kilka razy też zapomniałam butów ze szkoły, ubrań itp. Kiedyś byłam w bibliotece i znalazłam tam moją bluzę. Pani bibliotekarka powiedziała, że leży tu od 3 miesięcy...

9. Lubię robić zdjęcia i... w końcu je przegrałam!







Dobrze, myślę, że możecie mnie też już zobaczyć...
.
.
.
.
.

Przepraszam, za pęknięty/zniszczony ekran i/lub ślepotę. 

Komentujcie, wyraźcie swoją opinię na temat... wszystkich punktów :D
To mega motywuje i dziękuję, że jesteście za mną na tym blogu ♥

- Moe Cat









17 komentarzy:

  1. Tak samo jak ty jestem osobą naiwną. Ktoś coś powie, a ja od razu mu wierzę, bo przecież by mnie nie okłamał, nie? No, a później rozczarowanie. I też tak samo jak ty niedługo zapomnę własnej głowy (słowa mojej mamy :D). Lubię towarzystwo ludzi i to bardzo, ale czasami uwielbiam być tylko sama ze sobą. W dodatku jesteś bardzo ładną dziewczyną :) NAPRAWDĘ ^^

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też wierzę wszystkim... To znaczy, wierzyłam, ale i tak to się czasami zdarza nawet teraz...
      Dziękuję bardzo, to MEGA miłe ^^

      Usuń
  2. Ja mam właśnie starszego brata, ale uwierz mi, że też nie jest 'kolorowo'. Często grałam z nim w piłkę, jednak ten zamiast mnie uczyć, śmiał się, bo nie oszukujmy się - nigdy nie byłam w tym dobra :') Ciągłe kłótnie, krzyki... nie jest za ciekawie, ale może to ja tylko trafiłam na takiego niedorozwoja xD

    Ja też niestety należę do tych... naiwnych osób i często bywam 'wykorzystywana' przez innych. Często spotykam się z rozczarowaniem, ale teraz zaczęłam bardziej uważać na to, z kim się zadaję, komu, co mówię i... przestałam ufać ludziom. Chociaż... jest taka jedna osoba, której ufam 'bezgranicznie'... Znasz ją może? :') :*

    Ogólnie mówiąc punkty 1-4 oraz 8 pasują do mnie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jeśli chodzi o piłkę nożną, to lubię ją, ale w praktyce jestem kaleką ;c Chłopaki drą się na mnie za to na meczach, dlatego chciałabym mieć brata, który w końcu by mnie nauczył... c:
      Tak znam tą osobę bardzo dobrze ^^ Jedyną granicą jest trasa nas dzieląca... :C

      Usuń
  3. Bars And Melody ♡♡♡ Jesteś śliczna siostro, aż zaobserwowalam. Posty też piszesz wspaniałe, czego chcieć więcej! ILY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kocham gejów i nawet shipuję Chardre, haha. Współczuję ci tych wypadków, jakby to nazwać, o co chodzi z dyrektorka?

      Usuń
    2. Ja ich toleruję, ale jakby faktycznie powstało takie coś jak 'Chandre', to chyba bym się załamała.
      Jeśli chodzi o wstrząśnienie, to było to w 4 klasie i... biegłam na test z języka angielskiego, kiedy pani dyrektorka otwierała drzwi. Pech chciał, aby trafiła mnie w najgorsze miejsce, czyli tą kość za uchem.
      Kunic cudownej historii :3
      Dziękuję, to bardzo miłe ♥ Niech BaM będzie z Tobą! XD

      Usuń
    3. O matko, ale historia, współczuję. I z tobą też siska <3

      Usuń
  4. Też miałam wstrząs mózgu, na szczęście taki leciutki. Również kocham piosenki BAM. Co powiesz na wspólną obserwację?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje wstrząs i wstrząśnienie, ja miałam to drugie :') Już obserwuję :3

      Usuń
    2. Również obserwuję, cieszę się, że wyszlaś z tego cało! Pozdrawiam kocie x

      Usuń
  5. No z 8 podpunktem trochę przypominasz moją koleżankę która zostawiła plecak w autokarze :D
    U mnie z 3 podobnie mogę siedzieć godzinami w samotności ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naiwność to podstawa u mnie
    ZAPRASZAM DO MNIE (JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZADAJ MI PYTANIE DO Q&A) Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fakty i blog;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia
    Obserwuję
    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie samo zdanie o homo co ty. Niby toleruje ale nie do końca :/ Strasznego miałaś pecha z tymi wypadkami xD Nie martw się, każdemu się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię piosenki BaM :) Ja raczej rzadko określam, że coś lub kogoś 'kocham' (oczywiście nie chodzi mi tu o rodzine). Jak już to bardzo lubię :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń