piątek, 26 lutego 2016

Co czyni człowieka szczęśliwym?


  Cześć wszystkim tego pięknego, sobotniego ranka, kiedy nie chcemy wyjść z kołdry, gdyż poza nią jest okropnie zimno...

 Jako, że społeczeństwo ma mnie gdzieś, postanowiłam zwrócić się do Was, moi internetowi przyjaciele!

 Muszę Wam powiedzieć, że ten semestr rozpoczęłam wyjątkowo dobrze. Tu gdzieś wpadła jakaś szóstka, tu piątka... Wygrałam konkurs ortograficzny i niebawem przechodzę do eliminacji miejskich. Mimo, że to nie jest jakiś ogromny sukces, bardzo się z tego cieszę. Trzeba doceniać małe rzeczy ^^

 Przyznam się - oblałam pierwsze półrocze, a właściwie miałam je gdzieś. Skończyłam ze średnią 4.6, czyli najniższą w historii mojej edukacji. Postanowiłam wziąć się za siebie, w końcu. Kończę szkołę, muszę napisać testy... żałuję, że nie ocknęłam się wcześniej.



 Chociaż, kiedy patrzę na Ed'a Sheeran'a, to... Sama nie wiem, co o tym wszystkim myśleć. Rzucił szkołę w wieku 16 lat i spał pod mostem, a patrzcie, kim jest teraz. Może on miał po prostu szczęście? Nie mam pojęcia.

 Hmmm, w sumie... co czyni człowieka szczęśliwym? Dlaczego właśnie te rzeczy sprawiają, że chce nam się żyć? Mnie osobiście szczęśliwą czynią marzenia. Samo posiadanie ich i gdzieś w głowie kiełek nadziei na ich spełnienie sprawiają, że dni stają się lepsze. Jednak będę szczera - to nie zawsze działa. Czasami... czasami trzeba po prostu pobyć smutnym i koniec. Myślę, że wiecie, o czym mówię.

 Niektórych z nas uszczęśliwia nasza druga połówka, drudzy zaś wolą być samotni. Uszczęśliwia nas muzyka, a innych cisza. Jednych uszczęśliwia sport, a drugich dobry film. Ile dusz na świecie, tyle upodobań. Jesteśmy różni. Nie powinniśmy z tego powodu uprzykrzać innym życia. Bo, niby, w czym jedna osoba jest gorsza od drugiej... ?

  A Wy co myślicie o tym wszystkim? ^^
I co najważniejsze - co W a s czyni szczęśliwymi?

Chyba już każdy z nas w poniedziałek wraca do szkółki! ^^ Powodzenia! :^

Trzymajcie się cieplutko!

- Moe Cat


27 komentarzy:

  1. Wiesz ja bym chciała mieć taką średnią jak Ty! To wcale nie jest niska średnia, wręcz przeciwnie. Ja miałam na półrocze średnią 4,33. I w tym roku kończę też szkołę. A co do szczęścia to mnie również czynią szczęśliwą marzenia. Również rodzina, przyjaciele.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post!❤ Gratulacje z wygrania konkursu:* Wspolna obserwacja? Odpowiedz napisz u mnie na blogu:*
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2016/02/logo-time-fashion-show-k16.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! This blog is so good! It looks amazing! You're a very good photographer, how long have you had your blog? I'll definitely read it again - followed! Would you mind following me back on www.normalsjustanotherwordfordifferent.blogspot.co.uk ? Thank you so much!!! Xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,6 to i tak dużo :D mi też nie poszło, najniższa średnia miałam póki co, z moich dotychczas

    OdpowiedzUsuń
  5. Oceny nijak się mają do szczęścia. No chyba, że szkoła to jedyne na czym Ci zależy?
    Ludzie osiągają sukces dzięki ambicji, ciężkiej pracy i odrobinie szczęścia, lub znajomości ;) Zaś "szczęście" w znaczeniu poczucia się dobrze osiadamy poprzez docieranie do celów, które sobie wyznaczamy. Ot, cała filozofia w skrócie ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... jednak oceny dają jakieś szczęście. W końcu chyba cieszymy się, jak dostaniemy 5 czy nawet 6... Nie tylko na tym mi zależy, ale to przyczynia się w jakimś stopniu do szczęścia w moim bardzo szkolnym życiu :)

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do LBA! :)http://lubieszpinak4444.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oceny są mało ważne tak naprawdę w dalszym życiu. oczywiście nie możemy całkowicie ich olać, ale też dzisiaj studia (oprocz tych medycznych, prawniczych itd) nie dadzą ci większych zarobków. Liczy się doświadczenie. Im więcej praktyk zaliczysz, im więcej kursów zrobisz w danej dziedzinie tym pracodawca bedzie wiedział, że znasz sie na tym co chcesz robić
    16lipca.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak,marzenia to jedna tych rzeczy, która sprawia, że dzień jest lepszy. Oprócz tego jest oczywiście multum innych rzeczy takich jak- muzyka, przyjaciele, rodzina czy taniec. Dużo tego. Gratuluję takiego osiągnięcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie, miłość, uśmiech drugiej osoby :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czuje się szczęśliwy przede wszystkim z tego że mam marzenia i staram się je realizować ! to daje mi siłe :) haha a ja niestety ten semestr zacząłem okropnie :c

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najszczęśliwsza jestem gdy mam wokół właściwe osoby :)

    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie trochę za bardzo przeżywasz te szkole :/
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem szczęśliwa, gdy jestem z rodziną lub w gronie przyjaciół :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, obyś następny konkurs też przeszła :D Trzeba doceniać małe rzeczy ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też robiłam ostatnio na swoim blogu posta o szczęściu. Myślę, że powinniśmy dostrzegać je w najmniejszych rzeczach i doceniać wszystko co mamy, bo w każdej chwili możemy to stracić. Szczęściem jest rodzina, przyjaciele, ciepłe łózko, dom, ciepły obiad każdego dnia, dobre oceny, wykształcenie, dobra praca, ogółem całe życie. Ja pierwsze półrocze skończyłam ze średnią 4,8. Jestem całkiem zadowolona, jednak na koniec roku chcę aby było jeszcze lepiej :) Mam nadzieję, że mi się uda, bo na razie idzie mi na prawdę dobrze. Pierwszy tydzień po feriach mam za sobą i było ciężko wrócić, ale było okej :) Dostałam dobre oceny i dzisiejszy sprawdzian z fizyki, którego się tak bałam poszedł mi na prawdę dobrze z czego jestem dumna :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję z napisania testu i tak pozytywnego podejścia do życia! ^^ Należy doceniać małe rzeczy, prawda ^^

      Usuń
  16. Mnie teraz czyni szczęśliwą sluchanie "Someone like you" Adele. Bardzo lubię tą piosenkę. ;)
    http://lllittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz fajny styl pisania ! :).
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję sukcesów w szkole, ponieważ to są sukcesy. Nieważne czy małe, ważne aby je doceniać :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejkuuu tak bardzo twins. Powiem Ci, że kocham czytać twoje posty. Tak, szkoła jest straszna i też ją trochę ostatnio olałam. W sumie nie jest źle. Domyślam się, że nie mam takiego szczęścia jak Ed i nie potrafiłabym tak po prostu skończyć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie... zwłaszcza, że jeszcze sporo przede mną :P

      Usuń
  20. Ładny blog! :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny blog! :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny blog! :)
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń